TEH O SUAM ROTI BAKAR #2: AKU MAHU SAIZ S

Labels:


Apabila editor menjadi pembaca...

Ketika menerima manuskrip cerita ini, saya rasa seperti huhu.... Bukanlah kerana ceritanya tidak menarik tetapi atas sebab lain....


Aku Mahu Saiz S

Menarik sangatkah buku ini?
Ya.

Ada apa dengan buku ini?
Membaca buku ini seakan-akan mewakili keinginan saya yang mendalam (tak sangatlah... sebab kalau mendalam, saya akan bersungguh-sungguh, bukan?) untuk kembali ke saiz M. Sekarang ini saya dalam perjalanan ke saiz XL. Jadi, saya memahami perasaan Edrina, Widya dan Umi. Dan sesungguhnya saya meluat dengan Hana, Nita dan Huda. Okey, memang diakui anda cantik dan langsing, tetapi tak perlulah berlagak. Nanti Tuhan tarik balik, baru tahu! :p Hehe...
Kawan-kawan inginkan perasaan yang berbeza? Buku ini ada semua itu. Gembira, sedih, suka, marah, geram. Semuanya ada.

Siapa yang patut baca?

Kawan-kawan yang berlagak.
Orang tak suka orang yang berlagak. Jadi, fahamilah hakikat itu... :p

Kawan-kawan yang rendah diri.
You have your own special way... :)

Kawan-kawan semua saiz.
Fahamilah rasa hati kawan-kawan yang berlainan saiz supaya kawan dapat hidup dengan harmoni.

Semua yang suka buku.
Kesimpulannya, semua orang patut baca buku ini. Hehehe....

Hmm....bila agaknya saya dapat saiz M? Huh...

 

0 komen: