GOODIES DEAR YAYAH: THE DIARY

Labels: ,

Kawan-kawan sudah memiliki DEAR YAYAH: THE DIARY?


Kalau sudah memilikinya, boleh mula hiaskan diari peribadi yang comel dan eksklusif itu.

Ha! yang belum lagi tu, cepat sedikit. Nanti habis, kami tak jamin. :P

Untuk peminat DEAR YAYAH yang istimewa, boleh muat turun wallpaper di bawah untuk hiasan komputer kawan-kawan.

Download wallpaper ini



Download wallpaper ini


Download wallpaper ini



Download wallpaper ini

 

12 komen:

nik nur syahirah said...

yay...
saya dah berjaya dptkan dear yayah the diary yg cute ni...
congrats kpd pts sbb berjaya menghasilkan buku-buku yg menarik..

Syamimi Izzati bt Elias said...

wow..saya pernah baca dear yayah 2.ceritanya agak sedih dan saya rasa buku ini special..best sesangat!!!

khadijah said...

saya pun telah mendapat buku Dear Yayah The Diary.Saya buat keputusan untuk mula menulis pada 2009.

ann said...

Jangan lupa ke laman web www.farihahiskandar.com ya!

Anonymous said...

MMM...SAYA NAK BELILAH NANTI!!!WALAUPUN SAYA X BELI DY1-4,X SLHKAN SAYA NAK BELI YG DY5.ITS SO CUTE!FABULUOS!!!

Anonymous said...

salam kak yayah...
biler kak yayah nk smbung dear yayah 5??? sy masih menunggu kluarannya sebab sy dah kumpul dear yayah 1-4 dan dear yayah the diary....

sWeEtiE piE said...

w0w!!
sy da bli da dear yayah the diary versi0n..
cute sgt..
I like it very much..
c0ngrats t0 k0rang sbb hasilkan smething yg cute like that..
=D

aina said...

hai kak.. ni aina,

aina ternnt-nnt mne lar dear yayah 5 ni..lme tol x de,rndu plak rsenye..hehehe
klau leh cpt2 lar yew..
DEAR YAYAH IS THE BEST.....

smoga brjaya mnghslkn dear yayah 5 ni...AMINNNN

Anonymous said...

Nanti mungkin saya ada rezeki saya boleh bli dy5!!!!! yg cute tu!! saya sudah dpt membeli dy1-2 nanti apabila tamat buku dy2 saya akan bli dy3-4. GOOD LUCK FOR NEXT SEASON OF DEAR YAYAH I LIKE IT

anis said...

I really love this book........ sampai sanggup ikut cerita nie.. x erk ker dear yayah lima lak..... klu adew xsbr nak srh umi belikan

zawIn sofEa hadIni zulKIflEE said...

h0h0h0 ! tak sabanyErr nak bEli n0vEl dyE yG baRuu dEar yaYah: sEjuknyA Eau ClaIrE! nii mEstii citE psl jiHan kat lUar nEgarA !!

Siti Husna said...

memang seronok membaca Dear Yayah.Tetapi saya memberi pendapat supaya lukisan dengan cara Anime!lagi seronok membaca.