Blog PTS ONE sedang dikemaskini

Apa khabar adik-adik?

Pasti seronok kerana sekarang cuti sekolah. Sekarang ini musim banjir dan tanah runtuh. Tidak selamat bermain di kawasan banjir dan di lereng bukit. Ingatlah orang yang tersayang.

Oh ya! Blog ini berlaku sedikit masalah. Minta maaf sekiranya rupa paras blog ini menimbulkan rasa kurang selesa kepada adik-adik. Kami akan mengembalikan wajah sebenar blog PTS ONE ini tidak berapa lama lagi. Mana Abang Wanzu Hairi? Kami memerlukan kepakaran Abang Wanzu Hairi yang hebat itu!

 

3 komen:

Anonymous said...

I HOPE PTS ONE BLOG WILL BE FABULOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(DIBACA DGN 1 JUTA HARKAT DGN TARANNUM RAST)

Komik-M said...

Tidakkk!!!!

jiji_96 said...

ok!!x ksh jnji lps nie PTS ONE BLOG lebih menarik!!!!!!