Buku Baharu Syok! - Dapatkan di pasaran!

Labels:

Hai kawan-kawan!

Seronok bercuti selama seminggu? Kepada yang sudah menduduki ujian sebelum cuti tentu lebih seronok, bukan? :)

Kepada yang baru mahu menduduki ujian, PTS One mengucapkan selamat maju jaya. Semoga dapat menjawab soalan-soalan ujian dengan cemerlang!

Di sini, kami dengan bangganya mahu menguar-uarkan yang kami ada banyak buku baru untuk bacaan kawan-kawan. Apa lagi! Silalah dapatkan di pasaran!

Siapa pernah baca Mengapa Aku Jadi Pengetua? Hah, ini ada sambunganya. Mahu tahu kisah selanjutnya? Apa sudah jadi kepada Izaz Noraini? Loli sudah jadi Ali? Ada lagi orang yang dengki? Hmm... macam-macam....




Pernah baca Dunia Ini Sederhana Kecil dan Doa Untuk Aku? Suka? Kelakar? Mahu baca karya Bahruddin Bekri yang lain? Yang juga kelakar dan akan buat kawan-kawan ketawa sambil menggeleng kepala?




Jeng...jeng...jeng.... Memperkenalkan karya pertama penulis baharu kami; N. J. Neri dengan karya berjudul Harta Itu Aku Punya! Harta siapa? Siapa perempuan itu? Adakah dia berniat jahat? Mahu tahu? Apa lagi! Silalah beli dan baca! :)

 

9 komen:

SINan azBADi said...

boleh x kalau nak order melalui talian?
malas la nak pegi cari kat kedai..

Anonymous said...

Salam.

Buku-buku PTS boleh dibeli sini secara online: http://www.bookcafe.com.my/

nurulbalqis said...

Balqis beli nanti masa Pesta Buku ;)

~aida~ said...

hmm..nk belilah kenapa aku masih jadi pengetua dan harta itu aku punya...

Anonymous said...

emm... mengapa aku jadi pngetua dah ada... nanti beli mengapa akumasih jadi pngtua lah...
dan karya penulis baru tu
karya baharuddin tu belum ada lagi... nanti nak belilah dtektif bertudung hitam

Truly
Shasha~Acha

Shasha~Acha said...

saya shasha~acha..
minggu lepas sye pergi kedai ppular dah ada harta itu aku punya. mungkin nanti ada yg lain pulak..

tapi kena jaga2 nanti dady marah puak beli novel banyak sgt...

aQMa said...

bole tak beli secara pos?
kat Ipoh susah lar nak dapat buku PTS..

Anonymous said...

saye nk komen psl buku harta itu aku punya. Saye x bape fhm sgt jln cerite. Berbelit.

nurin said...

Bila nk smbng buku 'Mengapa Aku Masih Jadi Pengetua'?Saya trtunggu-tunggu...