Tempat Ke-2?

Salam kawan-kawan....

Ada tak antara pembaca PTS One ada adik-beradik kembar? Selalu bergaduh tak?
Ada kembar yang rapat. Ke mana-mana pasti bersama.
Ada kembar yang buat haluan masing-masing.
Ada kembar yang tak boleh berjumpa langsung. Pasti mahu gaduh.

Tetapi... apa kaitan kembar dengan promosi cerita Tempat Ke-2 ini?
Hm... sekiranya kawan-kawan mahu tahu, perlulah beli novel ini.
Ini novel ketiga Natasha Effyzal. Siapa yang tak kembar pun boleh beli buku ini ya!


Mm... cantik tak
cover buku ini?


 

5 komen:

A.I.N.U.L said...

mcm best jer.. dah terbit ke blom??
nak beli nih..
tapi, Ainul rasa mak/ayah Ainul x kasi beli..
maklumlah nak UPSR & PSRA

Sna La La said...

Hai Ainul!
Buku ini dah terbit dan dah di pasaran. Nanti selepas habis UPSR, belilah buku ini. Boleh baca puas2! Kalau nak beli sekarang pun boleh juga, jdkan buku ini cara berehat selepas penat mengulang kaji =) Tapi apa pun, kami di PTS One doakan adik Ainul berjaya menghadapi peperiksaan yang mendatang ya!

eyrah said...

memang cantik cover dia...sy janji akn membeli novel ni....

Anonymous said...

salam....
bila pihak pts nak turun penang??
asyik area kl je....
kt yang kt penang pn nk jgak jmpa penulis ksygan ktorg
plze, pertimbangkan ye!!!!!

syafika
penang

Anonymous said...

tak payah nak jadi... sya memg orang pertama yang akan beli novel baru pts kat kelas.... kat sekolah tu tak tau lagi lah.. tp kalau klas memang ya...
saya dah beli novel baru aizam aiman yang berjudul Sayalah Puteri Raja... memang cantik pop-up harum n berkilau....



pasal novel natasya tu... kulitnya memang cantik nampak fancy je..
nak beli!!!

Shasha~acha