BOS PTS ONE DI MPH MIDVALLEY

Labels:

Saya berjalan-jalan di MPH Midvalley pada petang hari ahad lepas. Meninjau buku yang hendak dibeli untuk koleksi sendiri disamping melihat rak PTS ONE.

Neil Gaiman sudah ada dua buku kanak-kanak. Siapa kata penulis genre berat tak boleh hasilkan karya kanak-kanak?

Kemudian saya berlegar-legar di rak PTS ONE. Ketika itu datang dua remaja perempuan membelek buku-buku PTS ONE.

"Aku suka buku Ain," kata remaja A

Remaja B angguk. "Banyak buku dia, kau dah baca semua?"

Remaja A pula angguk. "Aku dah baca semua buku dia," sambil mencapai novel "Tak Bisa Memilihmu" dan menyerahkan kepada kawannya. "Aku suka buku PTS sebab jalan ceritanya simple. Cover-cover lawa pula tu."

Dia kemudian mencapai buku Melah Melia 2 dan memberikan kepada kawannya. Mereka terus berbual tentang buku karangan Ainin Naufal itu.

Saya tak tunggu perbualan mereka selesai kerana saya perlu ke tandas. Sakit perut.

 

2 komen:

MIRA said...

Saya pun suka baca buku PTS.

Unknown said...

cet, potong stim jek. :P