APA KOMEN 2

Hi kawan-kawan.

Kawan-kawan yang baik hati, sila pilih cover mana yang kawan-kawan suka. Terima kasih. :)

Cover A


Cover B





 

21 komen:

ALyA WoNdErS said...

Salam,
Alya suka COVER B sebab dia nampak lagi menarik dan mungkin colour merah jambu purple2 tu nampak macam untuk perempuan sahaja ...

Regards,
seasonywonders.blogspot.com

mr.X said...
This comment has been removed by the author.
gadis bertudung hitam said...

Saya sokong warna unggu. Lebih tenang dan sesuai dengan kata doa tu

Anonymous said...

saya pilih merah sebab sy suka org jepun

Peminat said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

saya pun pilih merah, tetapi sy suka turki

najwaamira said...

Saya pilih kedua2nya sekali

Anonymous said...

saya pun suka merah. Merah! Merah! Merah! Lebih macho tau. Lagipun saya dulu rumah merah. :P

Syalinamd said...

MERAH! Lain dari yang lain. Tak pernah tengok cover warna merah sepenuhnya. Kalau display di kedai buku dari sebatu dah nampak. MERAH! MERAH! MERRRRAH!

Anonymous said...

Purple. Nampak suci. :p

Anonymous said...

Saya suka ungu sebab nampak bersih. Hahahaha....

Anonymous said...

saya suka hijau

Anonymous said...

suka merah tetapi apsal lelaki tu mcm pondan?

raj akbar said...

hehehe! yang cover 'A' tu lagi cantek... ;)

Rasha_rz said...

kak ila geng gak ke?nak juga beri komen. tak malukan? okeylah, disebabkan pasal doa & gambar org tu nampak tak ceria,jd birulah lebih sesuai. merah tu macam garang sangat.
hehe,panjang plk komen.

Anonymous said...

COVER A pleash...

Anonymous said...

sy pun pilih warna merah...menarik..dri jauh org dh bole nmpak

carriekirana said...

Saya pilih warna cover B sebab ia lebih serasi dengan model lelaki yang ditonjolkan. Warna Cover B juga universal - appealing untuk lelaki dan perempuan.

Sara Imanina said...

Sara pilih ungu..

Sesuai dan tenang.
Merah itu terang sangat.

qila said...

Qila plak suker warna ungu sbb dier warna kegemaran Qila...Lagipown warna tu sesuai dgn kata2 hikmah yg tertulis tu...Merah tu cam...Nak kater aper ek?Aper2 jerlah...

Munirah said...

erm... cover b lg ok!