Pengumuman Pemenang Cerpen Raya Remaja@ptsone 2008

Syabas diucapkan kepada pembaca novel PTS One yang sudahpun menghantar cerpen. Daripada semua peserta, pihak PTS One sudah pun memilih 2o cerpen terbaik untuk diterbitkan dalam Remaja@ptsone 2008. Cerpen adik-adik akan diterbitkan bersama cerpen para penulis novel PTS One seperti Farihah Iskandar, Ain Maisarah, Ainin Naufal, Ezee Rahmani, Bahruddin Bekri, Faizal Dzasrik dan ramai lagi....

20 pembaca bertuah yang bakal menerima duit raya sebanyak RM50 dan buku remaja@ptsone 2008 adalah:-

Cerpen Pembaca
1. Aidilfitri Vs SPM - Syarifah Aimi Nadrah (Ishami Afza)
2. Di Mana Baju Raya Saya? - Nahddatun Nisaak (Kak Chik)
3. Aku dan Mercun - Syarifah Aimi Nadrah (Ishami Afza)
4. Apa yang Hilang? - Alya Rohaizan (Alya Chan)
5. Bas, Lori, Teksi dan... - Ameerul Hakeem (Akeem)
6. Jihad Puasa 3 Sekawan - (Ainur Al-Eishar)
7. Gadis-Gadis Badut - Sara Imanina (Sara)
8. Kenangan Pahit di Hari Raya - Halimatus Saadiah (Ima)
9. Jom Heboh di Aidilfitri - Nornajwa Amira (Mira)
10. Mia, Adikku - Nor Hazira (Peya)
11. Nama Saya Juhanis Ilyana - (Rowena R.)
12. Raya Datang Lagi! - Nur Amalina Farhana (PrincessFroggy)
13. Tragedi Hari Raya - Kausar (Kausar)
14. Syukur dan Taubat di Satu Syawal - Khairi & Rushda (Ayie Korie & Dianwarna)
15. Terima Kasih Pijoi! - Ezadatul Fakhira (Eira)
16. Yasmin, Kampung dan Raya - Nurul Zahidah (Zahidah)
17. Anak Abah Nak Duit Raya - Hazrieda (Pheng)
18. Keampunan di Aidilfitri - Nur Dini (Dini)
19. Puasa Oh Puasa! - Syarifah Aimi Nadhrah (Ishami Afza)
20. Balik Kampung - Nurul Zahidah (Zahidah)


Tahniah kepada semua peserta terutama mereka yang telah menghantar lebih daripada satu cerpen. Kepada mereka yang tidak berjaya, jangan berputus asa. Harap cuba lagi tahun hadapan.

Dapatkan buku Remaja@ptsone 2008 pada bulan September 2008! Nantikan kemunculannya.

 

7 komen:

Nina said...
This comment has been removed by the author.
Halimatus Saadiah said...

OH MY GOD!!!THAT IS SON UNBELIVEABLE!!!

Alhamdullilah..Ima adalah salah seorang daripada pemenang itu...Ima sungguh tidak menyangkakannya...terima kasih kepada seorang kawan Ima iaitu Syarifah Nursyuhada ynag banyak membantu Ima dalam menulis cerpen ini..dan yang paling penting skali..
TERIMA KASIH KEPADA ALLAH!!!

Halimatus Saadiah said...

Sori,Ima silap eja...

*SO

MIRA said...

Ya Allah!

X sgka terpilih..Masa tu,masa dah suntuk..Waktu mlm..Haritu juga kena siapkan cerpen ni...

Syukur!Menang juga..

Alya said...

Haha, cerpen alya yang ke 2 tu tak menang hooho..! nasib baik yang lagi satu tu menang .. YES!!!!!!!!

Alya said...

Bila buku ni akan terbit kak ann ??
Ermm saja excited nak baca karangan kawan2 alya ni .. hehe

Anonymous said...

ya Allah
Ya Allah

Tak sangka saya tak terpilih
saya buat dalam keadaan yang bersedia dan cergas

saya juga semak cerpan saya lapan kali.

Cikgu saya pun suka, malah ketua kampung saya dah umumkan di masjid.

Ya Allah