Karya terbaru Aizam Aiman!


Salam kawan-kawan!


Teringin nak jadi puteri raja? Haha! Kawan-kawan memang sesuai membaca karya terbaru Aizam Aiman bertajuk 'Sayalah Puteri Raja' yang bakal berada dipasaran awal bulan depan. Ianya mengisahkan Zara seorang gadis yang sering berangan menjadi puteri raja, tetapi adakah impiannya itu menjadi kenyataan?
Mahu tahu cerita selanjutnya, kawan-kawan dapatkan buku ini nanti ya.

Di atas itu adalah cover novel 'Sayalah Puteri Raja!' harap kawan-kawan dapat beri komen ya!

 

16 komen:

Syuhada said...

macam kartun animasi. cute! Tak sangka penulis lelaki boleh buat cerita perempuan. :)

alifstyle said...

Err... Aizam Aiman sebenarnya nama perempuan. Orangnya penyayang. Sangat sukakan budak-budak. :)

DoRaeMoN_LoVeR said...

lawalah cover dier... mesti beli!! :)

star dazzle said...

cantik sgt covernya

Anonymous said...

cantik cover dia

Anonymous said...

Cantinya!betul-betul lover!

Anonymous said...

wah cantiknya bilalah aku dapat baca cerita ni!!!!!!! my angel sampai my secret dah habis aku baca mungkin cerita ni lebih menarik

Anonymous said...

cutelah sepadan betul cover dan tajuk dia

Anonymous said...

sy dah baca best betol la....
kalau boleh buatla sambungan

Anonymous said...

cantiknya cover...x sngka penulis lelaki leh wat novel pompuan...
congratulations!!!!

Anonymous said...

dah beli! seronok sgt....
adam dan zara...
putera puteri mahkota...
puan kamlilia encik muhammad
indanga mak da...
munir panglima naqib anak menteri!

Anonymous said...

saya yang berceloteh tu

Shasha~acha

Anonymous said...

oi syuhada aizam aiman tu bkn lelaki la dia pompuan ni aku bgi blog dia klu kau nak tahu www.aizam-aiman.com

Anonymous said...

Saya sama dgn Syuhada! XD
'Tak sangka penulis lelaki boleh buat cerita perempuan. :)'
Saya ingatkan penulisnya lelaki :)
Ceritanya seronok ke?

Anonymous said...

dah baca... mmg best... beli untuk adi yg berada dlm form four tapi tersangkut sama... harap2 sequence cepat keluar.. ada istana wangi lagi kat belakang dia..

Unknown said...

cute ye pembalut buku tu.. kalau aku boleh baca isi kandungannya