BARU - BUDAK PSIKIK: DENDAM PUTERI AISYA

Labels: ,

Ini pula buku terbaru siri Budak Psikik. Buat mengubat rindu peminat-peminat siri Budak Psikik ini. Apa komen kawan-kawan?

 

7 komen:

gadis bertudung hitam said...

Wah! wanita itu mesti ahli sihir yang jahat!

Macam menarik aje. Best!

Anonymous said...

bukan, wanita itu ada penyakit muka. Mungkin kurap.Selepas itu lelaki itu ejek dia, wanita itu pun marah dan ketuk kepala lelaki itu sampai pengsang (perempuan itu org terengganu)

Anonymous said...

Selamat membaca :)

- Ashadi Zain

Anonymous said...

Nak tanya sikit. Sebenarnya buku ni dah diterbitkan ke belum? dah dekat 2 bulan cari kat kedai tak ada pun. Dalam laman web pulak asyik tunda je tarikh terbit. Sampai hari ni harga buku pun takde lagi! sebenarnya dah kuar ke belum ni?

Anonymous said...

buku nie mmg best.....

Anonymous said...

Best a citer ni.Paling best scene Aini vs Puteri Aisya.Kenapa tak buat hang tuah ajar Aizad Ilmu psikik untuk ke peringkat demensi 6n ke atas

Crimson said...

puteri aisya adalah puteri bongsu daripada 7 puteri bunian. Tapi diorang ni jahat sebenarnya. Aizad bunuh 6 tinggal puteri aisya sorang pasal dia tak join masa pertarungan tu. tapi tahap psikik dia lebih tinggi drpd kakak2 dia. dia tak nak balas dendam pasal jatuh cinta dgn aizad tapi dia marah bila aizad tolak cintanya.